Summa sidvisningar

torsdag 17 februari 2011

missforståelser

Ikke enkelt å jobbe når man har barn i barnehagen. I dag var jeg på jobben 2 timer før de ringte fra barnehagen og sa at min datter hadde spydd 2 ganger. Det var jo bare å vende hjem og hente henne stakkars. Nå er hun litt slapp, men har ikke spydd mere.

Jeg ha møtt en ny mann i mitt liv og hans datter var hos oss igår. Hun skypa med sin mamma og søster herifra og jeg såg de hadde skrevet at jeg og min kjæreste prata høyt. Vi diskutera litt bare. Han ville gi meg en reise til New York, men jeg takka nei for at det var for mye å gi. Dette diskutera vi og hans datter og hennes mamma fikk dette til at vi krangla. Jeg maila mammaen og sa som det var, at det kun var en diskusjon. Får vi se...

Eller inget nytt her du

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar