Summa sidvisningar

onsdag 16 februari 2011

tenker...

Jeg synes det er så trist for barna å flytte rundt som de gjör. En uke hos meg og en uke hos sin pappa. De lever jo i en koffert, stakkars små. Synes det beste for barna er om de kan bo hos en av foreldrene. Da min x har alkoholproblem, definitivt skal de bo hos meg.

Sosialen kan ikke hjelpe meg. Det eneste jeg kan gjöre er å gå rettens vei.
Har jeg råd til det økonomisk? Å gud, jeg vet hverken fram eller bak.

Jeg vil barnas beste og det er å bo i et stabilt hjem sammen med sin egen mamma. Jeg vil jo at de skal få være med sin pappa også, men han burde innse sin svakhet for alkolholen. Tenk om de for eksempel er på hytta en helg ved sjøen og han blir full?! :-(
Kan ikke tenke på dette da jeg blir gal!
Håper noen leser min blogg og kan komme med råd til hva jeg skal gjøre

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar